Dnia 15 marca 2023 r. dodano informację z otwarcia ofert dodatkowych w zakresie Części I zamówienia.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnia 24 lutego 2023 r. dodano informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. informację z otwarcia ofert.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający, Gmina Święciechowa, zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łącznie kwotę 2 439 296,12 zł brutto, w tym:

- Część 1 – Budowa zewnętrznej widny w SP w Święciechowie oraz drobne roboty – dostosowanie pomieszczeń do osób niepełnosprawnych w SP w Święciechowie i SP
w Długich Starych – 414 038,76 zł

- Część 2 – Dobudowa zewnętrznej klatki schodowej i łącznika w SP w Lasocicach – 1 560 598,- zł

- Część 3 - Przebudowa dojścia do szkoły oraz budowa zewnętrznej pochylni dla osób niepełnoprawnych w SP Długie Stare -  464 659,36 zł.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnia 21 lutego 2023 r. dodano: "Wyjaśnienie nr 2 i modyfikacja nr 2 SWZ z 21.02.2023 r.", "Załącznik nr 8 a do SWZ", "Załącznik nr 8 b do SWZ" oraz "Załącznik nr 8 c do SWZ".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnia 16 lutego 2023 r. dodano: "Wyjaśnienie nr 1 i modyfikacja nr 1 SWZ z 16.02.2023 r.", "Załącznik nr 9 do SWZ - ATH" oraz "Załącznik nr 10 do SWZ - część 2".

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówiania, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Link do postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07927813-a7b2-11ed-9236-36fed59ea7dd