Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu październiku 2017 r. nie przekracza 6 % w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie średnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa umyślne,
e) nieposzlakowana opinia,
f) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
g) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe (pożądane):
a) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
b) umiejętność skutecznego komunikowania się,
c) umiejętność organizowania pracy własnej,
d) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z klientem,
e) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
f) odporność na sytuacje stresowej,
g) dokładność,
h) zaangażowanie,
i) dyspozycyjność,
j) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
k) znajomość programu SYGNITY,
l) znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków wraz z dokumentacją,
b) udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na temat świadczeń i procedury ich realizowania,
c) weryfikacja poprawności przyjmowanych wniosków,
d) weryfikacja wniosków w systemie teleinformatycznym,
e) przygotowywanie projektów decyzji,
f) terminowe sporządzanie list wypłat,
g) przygotowywanie sprawozdań z zakresu realizacji świadczeń.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
k) ewentualne referencje.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Święciechowie, ul. Strzelecka 6, 64-115 Święciechowa,
b) rodzaj wykonywanej pracy – stanowisko urzędnicze – referent,
c) wymiar czasu zatrudnienia: pełen etat,
d) termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2018 r.
6. Termin i miejsce składania ofert.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Święciechowie, przy ul. Strzeleckiej 6: z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń wychowawczych w GOPS Święciechowie”, w terminie do dnia 06.12.2017 do godziny 15:00 osobiście lub pocztą (decyduje data doręczenia dokumentów).
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Święciechowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Święciechowa, na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Święciechowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922), ustawą z dnia 22.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” oraz własnoręcznym podpisem.
Joanna Primel
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Święciechowie