FS.271.14.2021
Święciechowa, dnia 17 listopada 2021 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
___________________________________________________________________________
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na zadanie pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Długiem Starem – wymiana pieca C.O. w kotłowni”
Zamawiający – Gmina Święciechowa, działając w oparciu o art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – ze zmianami) informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ww. ustawy to jest z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty.
Przepis art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający dnia 29 października 2021 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Długiem Starem – wymiana pieca C.O. w kotłowni”. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 16.11.2021 r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Zatwierdzam
Wójt Gminy Święciechowa
/-/ mgr inż. Marek Lorych