Oferta na realizację zadania publicznego pt.: Pielęgnujemy zwyczaje i obrzędy andrzejkowe
W dniu 24 października 2025 r. do Urzędu Gminy w Święciechowie wpłynęła oferta złożona przez Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów, ul. Rynek 4, 64-115 Święciechowa na realizację zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie działalności organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3.
Zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy w Święciechowie oraz na stronie internetowej www.swieciechowa.pl . zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi można składać pisemnie:
– bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy w Święciechowie – drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – listownie na adres: Urząd Gminy w Święciechowie
ul. Ułańska 4 64-115 Święciechowa
do dnia 3 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegóły
Udostępniony przez: Łukasz Woźniak
Wytworzony przez: Natalia Szymanowska (Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych)
Oferta na realizację zadania publicznego pt.: Gminny turniej gry w kopa o mistrzostwo gminy i puchar Wójta Gminy Święciechowa organizowanym przez Klub Sportowy Kormoran Święciechowa
W dniu 21 października 2025 r. do Urzędu Gminy w Święciechowie wpłynęła oferta złożona przez Klub Sportowy Kormoran Święciechowa, ul. Wschowska 46, 64-115 Święciechowa na realizację zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie działalności organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3.
Zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy w Święciechowie oraz na stronie internetowej www.swieciechowa.pl, zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi można składać pisemnie:
– bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy w Święciechowie – drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – listownie na adres: Urząd Gminy w Święciechowie
ul. Ułańska 4 64-115 Święciechowa
do dnia 30 października 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegóły
Udostępniony przez: Łukasz Woźniak
Wytworzony przez: Natalia Szymanowska (Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych)
Oferta na realizację zadania publicznego pt.: Magia Świąt - Bożonarodzeniowe Warsztaty Florystyczne
W dniu 22 października 2025 r. do Urzędu Gminy w Święciechowie wpłynęła oferta złożona przez Koło Gospodyń Wiejskich Młodzianki w Święciechowie, ul. Kolbego 28, 64- 115 Święciechowa na realizację zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie działalności organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3.
Zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy w Święciechowie oraz na stronie internetowej www.swieciechowa.pl, zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi można składać pisemnie:
– bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy w Święciechowie – drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – listownie na adres: Urząd Gminy w Święciechowie
ul. Ułańska 4 64-115 Święciechowa
do dnia 30 października 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegóły
Udostępniony przez: Łukasz Woźniak
Wytworzony przez: Natalia Szymanowska (Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych)
1. Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały w sprawie Rocznego Programu współpracy Gminy Święciechowa z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok. 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 24 września 2025 roku do 22 października 2025 roku. 3. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie: pisemnej, stacjonarnej lub elektronicznej poprzez składanie uwag i opinii do projektu aktu podlegającego konsultacji ogłoszonego na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( bip.swieciechowa.pl - ogłoszenia i komunikaty). 4. Uwagi i opinie do projektu aktu podlegającego konsultacji ogłoszonego na stronie internetowej: bip.swieciechowa.pl, należy zgłaszać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres: Urząd Gminy w Święciechowie, 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4. 5. Uwagi należy zgłaszać na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. 6. Upoważnionym pracownikiem odpowiedzialnym za przeprowadzenie konsultacji jest specjalista ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.
Szczegóły
Udostępniony przez: Natalia Szymanowska
Wytworzony przez: Natalia Szymanowska (Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych)
Zamawiający, Gmina Święciechowa, zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2029 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 - ze zmianami) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 877 081,14 zł brutto.
Dnia 7 października 2025 r. dodano: Wyjaśnienia nr 3 do SWZ i modyfikację nr 2 SWZ z 07.10.2025 r., zaktualizowany, obowiązujący: SWZ, formularz kosztorysu ofertowego (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz Ogłoszenie z 07.10.2025 r. o zmianie ogłoszenia z 19.09.2025 r.
Dnia 2 października 2025 r. dodano: Wyjaśnienia nr 1 do SWZ i modyfikację nr 1 SWZ z 02.10.2025 r., zaktualizowany, obowiązujący: SWZ, formularz kosztorysu ofertowego (Załącznik nr 9 do SWZ), dokumentację projektową (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz Ogłoszenie z 02.10.2025 r. o zmianie ogłoszenia z 19.09.2025 r.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówiania, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Zamówienie będzie dofinansowane z Programu Regionalnego: Fundusze Europejske dla Wielkopolski 2021 – 2027, Priorytet 08 Rozwój Lokalny kierowany przez Społeczność (EFRR), Działanie 08.01 Wspieranie rozwoju programowego w Lokalnych Strategiach Rozwoju (RLKS)
Szczegóły
Udostępniony przez: Karolina Samelczak
Wytworzony przez: Karolina Samelczak (stanowisko ds. zamówień publicznych)
Oferta na realizację zadania publicznego pt.: Wielkie Pyrkobranie 2025
W dniu 08 września 2025 r. do Urzędu Gminy w Święciechowie wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie Nasze Trzebiny, Trzebiny 35, 64-100 Leszno na realizację zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie działalności organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3.
Zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy w Święciechowie oraz na stronie internetowej www.swieciechowa.pl, zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi można składać pisemnie:
– bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy w Święciechowie – drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – listownie na adres: Urząd Gminy w Święciechowie
ul. Ułańska 4 64-115 Święciechowa
do dnia 16 września 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Szczegóły
Udostępniony przez: Łukasz Woźniak
Wytworzony przez: Natalia Szymanowska (Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych)
Wójt Gminy Święciechowa ogłaszaustny przetarg ograniczony do mieszkańców gminy na wydzierżawienie nieruchomości rolnych.
W dniu 29 września 2025r. odbędzie się przetarg na następujące nieruchomości rolne:
1. Nieruchomość rolnapołożona w obrębie Henrykowo oznaczonanr 414 o pow. 0,6318 ha, w skład której wchodziR kl. V- 0,6318 ha zapisana w księdze wieczystej PO1L/00035782/9.
Cena wywoławcza rocznego czynszu dzierżawnego wynosi równowartość 2,58 q pszenicy.
Przetarg odbędzie się o godz. 9:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Święciechowie ul. Ułańska 4 pokój nr 1.
Minimalne postąpienie wynosi 1,0 q pszenicy. Termin wnoszenia opłat za czynsz określono na 31 października każdego roku z góry, na konto Gminy Święciechowa .
W przetargu mogą brać udział osoby,które do dnia 24 września 2025r. złożą pisemną deklarację o przystąpieniu do przetargu. Lista osóbzakwalifikowanych do przetargu zostanie podana do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Święciechowie najpóźniej na dzień przed planowanym przetargiem
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie GminyŚwięciechowa pokój nr 4 , tel. 65 5333522
Zamawiający, Gmina Święciechowa, zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 – ze zmianami) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łącznie kwotę 312 241,78 zł brutto, w tym:
- na Część 1 - „Budowa sieci wodociągowej w ul. Parkowej w Długiem Starem w dz. nr 293 – inicjatywa lokalna” – 14 740,00 zł,
- na Część 2 - „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Krzyckiej i Jesionowej w Święciechowie w dz. nr 776/7, 776/9 i 790/1 – inicjatywa lokalna” – 116 423,08 zł,
- na Część 3 - „Budowa sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w Lasocicach w dz. nr 357 i 375 – inicjatywa lokalna” – 19 577,48 zł,
- na Część 4 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Słonecznej w Krzycku Małym w dz. nr 222/19 – inicjatywa lokalna” – 41 887,66 zł,
- na Część 5 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Brzozowej w Piotrowicach w dz. nr 127/41 i 208 – inicjatywa lokalna” – 48 556,14 zł,
- na Część 6 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Miodowej w Lasocicach – kontynuacja (inicjatywa lokalna)” – 71 057,43 zł.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Zapraszamy do składania ofert w zakładce "Postępowania". Znajdziecie tam Państwo wykaz prowadzonych przez nas postępowań. Zachęcamy również, do dołączenia do naszej bazy dostawców w zakładce "Zostań dostawcą". Platforma Zakupowa gwarantuje przejrzystość procesu zakupowego oraz równe traktowanie wszystkich oferentów. Platforma jest otwarta dla wszystkich dostawców, zachęcamy zatem do współpracy.